Help wanted.

Nog niet zo lang geleden vroeg ik U mij een aantal onderwerpen te geven met de belofte dat ik er een blogstuk zou over schrijven. U werkte mee en ik hield mijn belofte.

“Dit wil ik herhalen.” overdacht ik deze ochtend, maar dan met onderwerpen voor vrouwelijkweb.be .
Over wat wilt U iets lezen in vrouwelijkweb.be? Vertel het mij en ik beloof dat als U mij een leuk onderwerp aan de hand doet, ik erover schrijf.

Was getekend

10 Reacties to “Help wanted.”

  1. zapnimf Says:

    Jamaar ey, dan heb je jezelf een jobke kunnen versieren, mogen wij het gaan invullen?

  2. georgina Says:

    Over hopeloze liefde.
    Over ICT en webapplicaties.
    Over bizarre wezens.

    Dat zijn de dingen die ik graag lees, maar ja, wie ben ik?

  3. Margo Says:

    Hoe zou het zijn mocht de man kinderen kunnen baren?

    Geef jij mij nu ook maar eens een onderwerp aan waarover ik zou kunnen loos gaan op mijn blog. Mijn inspiratie is op.

  4. micheleeuw Says:

    Waarom denken mannen dat de grootte meer van belang is dan wat je ermee doet ?
    Hoe wordt carnaval daar bij jullie gevierd ?
    Rijstwafels om te vermageren ? Bij mij helpt het (een beetje).

    En nu aan de slag !

  5. (mw) Says:

    Vertel eens iets over clichés. Dat zou alvast niet misstaan op een site zoals vrouwelijkweb.be.

  6. Emma Says:

    De dingen waar ik je over zou willen laten schrijven worden vast geweigerd. Dus daar laat ik het maar bij. 😎

  7. FrankiePebbles Says:

    Aub over vrouwen die weigeren damesblaadjes en boeketreeksen te lezen.

  8. vandepotgerukte Says:

    @Zapnimf,
    Dan mag U kiezen over wat het zal gaan en het is weer niet goed.

    @Georgina, Margo, Micheleeuw,
    Ik jullie voorstellen genoteerd, eerdaags schrijf ik erover.

    @(mw)
    Alles is een cliché.

    @Emma,
    Dan schrijf ik het voor mijn blog en niet voor vrouwenblad. Kom op met uw vunzige voorstellen.

    @Frankie Pebbles,
    Die zijn niet interessant voor dat web, dat snapt U wel.

    Was getekend

  9. Heidi Says:

    Iets over: de potentie van de Spaanse man vs die van de Belg?

  10. flo Says:

    Ik kom hier graag uw prettig gestoorde schrijfsels lezen. Maar dat vrouwelijkweb.be boeit iets minder.

Geef een reactie

