Geen toiletpapier.

Eva, toiletpapier.” schreeuwde ik vanop het toilet. De stank was voor iedere bezoeker onhoudbaar, behalve voor mij. Ik snoof en genoot. Als je maar lang genoeg in je eigen strontgeur zit ga je die op den duur lekker ruiken vinden. Ik kan niet aan mijn anus ruiken maar wel aan mijn reet krabben tot mijn vingers naar mijn hol ruiken en die dan besnuffelen. Wat ik regelmatig doe.
Wat je de dag voordien in je lijf gestouwd hebt heeft uitstaans met hoe je ruikt. Als ik ajuin gegeten heb, wat ik regelmatig doe, kan het odeur olifanten vellen. Zo ook ruikt mijn zeik zoetig bij het verorberen van bergen prei in de roomsaus. Die maak ik zelf, als moderne man die ik moet zijn om nog aan een wijf te geraken kan ik niet anders. Het is me wat met die moderne grieten. Als je op stap gaat en je wilt vriendelijk de mooiste griet die je ziet staan in mini-rok en met de meest sexy benen die je sinds lang gezien hebt, voor minder doe ik het niet, een drankje aanbieden krijg ik geheid een vuile blik. Ik zuip dan maar voor twee, net zo gezellig.

Eva klopte op de deur, er verscheen een hand met een rol toiletpapier tussen de op een kier geopende deur.
“Dank je, schat.” mompelde ik. Eva was een braaf meisje, ik was ook een brave jongen. Ik sloeg haar nu en dan, schold haar verrot en verkrachtte haar. Alleen in gedachten, ik ben geen doener. Nadat ik mijn cloaca gereinigd had en mijn handen in een sopje gezet had, Eva hoeft niet te genieten van mijn strontvingers, verliet ik de badkamer.

14 Reacties to “Geen toiletpapier.”

  1. Margo Says:

    Hoe stront en andere kaka toch wel inspirerend kan werken bij sommigen, amai mijn gat!

  2. francky Says:

    ik bedenk zojuist dat je je soms blauw betaalt op restaurant om een heerlijke ik-weet-niet-hoeveel-gangen-menu naar binnen te werken en enige tijd later ligt al dat duur betaald voedsel, of beter, dat wat er nog van over blijft domweg in het riool.

  3. Deftige Dame Marie Says:

    De anale fase met grote belangstelling voor eigen stront, dat was toch tussen het eerste en het derde levensjaar? Even opzoeken hoe de stoornis heet waarbij iemand in die fase blijft hangen en vooral of het behandelbaar is.

  4. tijdtussendoor Says:

    Gaat het weer een beetje…?

  5. georgina Says:

    bah, hoor!

  6. zapnimf Says:

    Dit lijkt me uitermate geschikt als volgende bijdrage voor dat vrouwelijkweb waar je ingehuurd bent.

  7. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    Ik dacht bij mezelf: “Hoe zou ik 50 hits kunnen scoren op twee uur tijd? Ik klad iets over stront!” kreette ik blij met mijn idee.
    Resultaat: over de 50 hits en blijkbaar veel interesse in dit onderwerp.

    Schrijven is stijl en techniek, het onderwerp doet er niet toe deelde mij ooit iemand mede. Deze theorie is ontkracht bij deze.

    Was getekend

  8. blanche Says:

    Hmmm, in combinatie met je naam wordt het toch moeilijk om de lezer te overtuigen dat het een spelletje was. De naturel waarmee je de dingen beschrijft laat vermoeden dat je ervaringsdeskundige in geur en kleuranalyse bent.

  9. anna Says:

    beter een vinger in uw gat, dan een gat in uw vinger.
    meer hits als het over kak gaat, over wat moet ik dan schrijven om ook in ene klets veel meer mensen te laten lezen?

  10. singajo Says:

    of ben je “vochtige streken” aan het lezen en wil je niet onder doen?

  11. zeezicht Says:

    Smakelijk!

  12. Heidi Says:

    Jij roert nogal in de stront…amai! weer eens een eerlijk strontpraatje van de dag!

  13. vandepotgerukte Says:

    @Blanche,
    Uw theorie volgend zou ik maar uit de buurt van Bret Easton Ellis blijven. Hij beschrijft het zeer naturel, dus U weet maar nooit.

    @Anna,
    Het ging mij meer om de stijl en het onderwerp te kunnen combineren. Seks is gemakkelijk scoren en dat wilde ik niet.

    @Singajo,
    Laat dat nu net het boek zijn waarbij ik bij mijn terugkomst van de Vlaamse klei dacht: “Verdoeme, die heb ik vergeten te kopen.”

    @Zeezicht,
    Dank U.

    @Heidi,
    Zo nu en dan is het sterker dan mezelf.

    Was getekend

  14. flo Says:

    Prettig gestoord, zoals ik al zei…

Geef een reactie

