Maskerade

Vandaag en morgen worden de maskers afgegooid. Iedereen kan zichzelf wezen. Door middel van het opzetten van een masker.

Was getekend

7 Reacties to “Maskerade”

  1. Annemiek Says:

    Voor mij geen carnaval.
    Ik ben de dochter van waarschijnlijk het enige limburgse echtpaar dat geen carnaval vierde. Ik ben denk ik genetisch belast 😉

  2. tijdtussendoor Says:

    Kort en krachtige woorden,
    en nee voor mij ook geen carnaval.
    Het leven is al zot genoeg.

  3. Lia Says:

    kijk en zo denk ik er dus ook over … verdere mening zal ik niet geven … 😀

    {-♥-}

  4. zapnimf Says:

    Voor mij een masker van komkommer en yoghurt.

  5. haargedacht Says:

    Ik ga mij ware gezicht toch eens laten zien tussen die feestneuzen.

  6. micheleeuw Says:

    Ik draag niet graag een masker, ook niet met carnaval.

  7. Margo Says:

    Ik heb mijn masker eens afgezet met carnaval. ’t Was beter, zeiden ze.

Geef een reactie

