God

God, help me aub.

Mijn dank gaat uit naar Google dat mijn blog als antwoord op deze zoekterm wordt gegeven. Toen ik de zin las, overviel mij een gevoel van medelijden met diegene die deze woorden in een vlaag van radeloosheid, eenzaamheid met trillende vingers op zijn klavier had ingetikt. Het ga je goed.

Was getekend

7 Reacties to “God”

  1. Tantieris Says:

    Dat was ik … maar de vlaag is altijd meteen over nadat ik je blog lees. Pfieuw šŸ˜‰

  2. Lia Says:

    hahahah ja lachen die zoektermen … gelukkig dat het met de eenzaamheid meeviel! šŸ˜€

    {-ā™„-}

  3. Deftige Dame Marie Says:

    Hoe radeloos moet je zijn om via het internet op God te roepen? Als hij je dan als antwoord een vandepotgerukte zendt, dan kan de wanhoop niet veraf zijn.

  4. haargedacht Says:

    O.M.G (oh my god) wat heb jij een goddelijk blog!

  5. micheleeuw Says:

    Hij werkt mysterieus !

  6. IMS Says:

    God via internet oproepen is in deze tijd blijkbaar heel normaal, getuige het “ikje” dat ik las in NRC Handelsblad:
    http://weblogs2.nrc.nl/ik/2009/02/23/god-2/

  7. Margo Says:

    Het zal je blog maar overkomen, begot.

Geef een reactie

