Wat een plezier

Vandaag nam ik me voor om iets grappig te schrijven. Als ik me voor mijn schrijfmachine, annex computer nestel liggen de sigaretten, een thermos koffie altijd binnen handbereik. Ik zwengel het machine aan en zet steevast de radio op.
Vandaag deed ik dat op een zeer ongelukkig moment. Het ochtendnieuws van zeven uur begon net.
Alle zin om nog iets grappig neer te kladden ontsnapte mij als lucht uit een leeglopende ballon.

Was getekend

10 Reacties to “Wat een plezier”

  1. zapnimf Says:

    Ai. Zo’n nieuws is er dus iedere ochtend (en ieder uur).
    Of was er deze keer iets dat eruit sprong?

  2. Lia Says:

    ja sommige nieuwsberichte benemen je de adem en de goede zin … dat is

    {-♥-}

  3. micheleeuw Says:

    Als je steeds zo’n reactie zal hebben, vrees ik voor je humor.

  4. haargedacht Says:

    Wat was er dan voor slecht nieuws op de radio?

  5. Menck Says:

    Ik mag hopen dat het niet door deze titel kwam:
    http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/lagere%2Bklassen/1.477592

    😉

  6. AnamCara Says:

    Een korte ‘informatiestop’ af en toe is geen slecht idee…

  7. Haargedacht Says:

    Ik heb vandaag naar de radio geluisterd en mij overkwam hetzelfde

  8. Margo Says:

    Mag ik u verzoeken in het vervolg de radio uit te laten wanneer u van plan bent om iets grappigs te schrijven?
    Dank u.

  9. Annemiek Says:

    Ook hier geen leuk nieuws op radio of tv. Behalve de kredietcrisis was er ook nog een Turks vliegtuig naar beneden gestort vlak voor de landingsbaan.

  10. FrankiePebbles Says:

    Er zijn vele zaken in het nieuws die pijnlijk zijn om te vernemen. Maar sommige berichten verdraag ik echt nauwelijks. Dan krijg ik hartkloppingen, adrenaline en andere goederen door de bloedbaan, een verhit hoofd en ik ga trillen. Het zet zich dagen vast in mijn gedachten. En ik huil. De hele dag. Meestal niet hardop. Meestal niet.

Geef een reactie

