Goe were

De lente is hier begonnen. De truien kunnen overdag geen dienst meer doen.

Was getekend

9 Reacties to “Goe were”

  1. zapnimf Says:

    Ja en?
    Hier niet.

  2. Margo Says:

    Hier ook niet.
    (maar ik vind dat niet erg…wintermens…enzo)

  3. sneeuwkoningin Says:

    Brrr nee hoor,ik ga veranderen van naam,denk ik.Met minder isolatie rond mijn lijf,is het tegenwoordig verdomde koud!Waar is die berg van jou daar ergens?

  4. tijdtussendoor Says:

    Ik kom af!

  5. vandepotgerukte Says:

    @Zapnimf,
    Ik ben blij dat U mij een universele commentaar aan de hand doet die zowat op ieder blogstuk van toepassing is. Dank.

    @Margo,
    Ik was een wintermens, tot ik de echte zomer ontdekte.

    @Sneeuwkoningin,
    Hiernaast ligt nog een lap grond vrij, ergens tussen Barcelona en de Pyrenee├źn.

    @Tijdtussendoor,
    Ik ben altijd thuis, mocht U langskomen brult U maar eventjes, de echo draagt hier vrij ver. Mocht ik net aan het wandelen zijn of mijn geiten aan het hoeden zijn rond mijn stulp.

    Was getekend

  6. Annemiek Says:

    Ik ben jaloers.
    Ik kan aan de vogels en aan de struiken en bomen zien dat het lente begint te worden, maar de temperatuur blijft voorlopig nog achter in dit deel van het land.

  7. haargedacht Says:

    is niet eerlijk

  8. Heidi Says:

    Ik wil oooooook!!!!!!!!!!!!!

  9. micheleeuw Says:

    Goed voor jou ! Ik ben al blij dat ik geregeld de zon eens zie.

Geef een reactie

