Quote

Deze quote heeft mij altijd kunnen bekoren, bedankt Simon.

“De geheelonthouders hebben gelijk,
maar alleen de drinkers weten waarom.”

Was getekend

8 Reacties to “Quote”

  1. de zeggenschap Says:

    Drinkers hebben gelijk en geheelonthouders kunnen niet weten waarom, ze weten immers niet wat ze missen.

  2. Annemie Says:

    Veel geheelonthouders zijn drinkers geweest! Dus… 😉

  3. Margo Says:

    Niet-rokers hebben gelijk, alleen rokers weten waarom.

  4. Annemiek Says:

    Momenteel ben ik geheelonthouder om de doodeenvoudige reden dat drank absoluut niet combineert met mijn medicatie.
    Maar zodra ik kan stoppen met die pillen neem ik een lekker glas wijn.
    Kan me daar nu al op verheugen.
    Ik weet zeker dat ik daarin gelijk heb.

  5. zapnimf Says:

    Toevallig gisteren ongeveer hetzelfde gehoord.

    “Allez dinkske, kunnen stoppen met roken tijdens de zwangerschap en nu toch…”
    (Zij antwoordde net zoals Margot.)

  6. FrankiePebbles Says:

    Nou, wat doet u liever: hebben of weten?

  7. zeezicht Says:

    Ik rook niet en drink niet, en heb niet het gevoel iets te missen. 🙂

  8. micheleeuw Says:

    Elk zijn pleziertje en ik het mijne.

Geef een reactie

