Rode kaart

Deze ochtend ga ik genieten. Anderhalf uur jeugdbasket, anderhalf uur een zootje ouders die hun frusterende werkweek botvieren op een arme scheidsrechter. Hilarisch.

Was getekend

7 Reacties to “Rode kaart”

  1. micheleeuw Says:

    Als je het zo bekijkt, zal je er wel van genieten, ja.

  2. Angela Says:

    Joh, ik moet ook altijd zo lachen om die fanatieke ouders aan de zijlijn! Hun kind moet de beste zijn. Teiltje! 😉

  3. FrankiePebbles Says:

    Zo kan de hele familie fanatiek aan sport doen terwijl zich er toch maar eentje inspant. Lekker makkelijk. Alles moet makkelijk tegenwoordig.

  4. Margo Says:

    Veeg die grijns van je gezicht, meneer V.

  5. deftige dame nel Says:

    Anderhalfuur speeltijd en een rode kaart. Ben je wel zeker dat je naar basket zat te kijken?

  6. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Het is de enige manier dat ik er kan naar kijken.

    @Angela,
    Lachen, heel soms. Meestal vindt ik het beangstigend.

    @FrankiePebbles,
    Geen ervaring mee. Mijn zoon vraagt mij om hem om zeven uur ’s ochtends naar één of ander sportcentrum te brengen vijftig kilometer verderop als hij moet spelen. Ik ken leukere en makkelijkere dingen.

    @Margo,
    Dat probeer ik al jaren. Het lukt niet. Ik blijf proberen.

    @Deftige Dame Nel,
    Ik verklaar mij nader: De titel was zodat men kon vermoeden dat het over sport ging en tevens dat vele ouders een rode kaart verdienen. Anderhalf uur is wat plus minus een basketbalwedstrijd in beslag neemt. Twee maal twintig minuten met stoppende klok als de bal niet in het spel is en tien minuten rust.

    Was getekend

  7. lia Says:

    had fun?

    {-♥-}

Geef een reactie

