Blaten

“Alles is al geschreven en gezegd.” Verteld Tom mij.
“tsja,” murmelt Van De Pot “Toch moeten er nog zaken te schrijven vallen.”
“Dat denk jij! Schrijven is bijna verworden tot het gebrabbel in een overbevolkte winkelstraat. Veel geblaat maar weinig wol. Jij bent gewoon een luie zak die er geen werk van maakt. Ook jouw gekriebel maakt deel uit van het geblaat in de straat.”
“Denk je?” kijkt Van De Pot op met een ongeruste, onzekere blik.
“Dat weet ik zeker, alsof ik je niet zou kennen!” zegt Tom luid. “Je moet zonodig gelezen worden. Je schrijft drie kantjes en pleurt het op het Internet. Noem je dat schrijven? Dat noem ik zielige aandachtzoekerij!”
“Ik ga er werk van maken, je hebt Verdomme gelijk Tom. Maar eerst ga ik een pintje drinken om deze beslissing te vieren.”

Was getekend

12 Reacties to “Blaten”

  1. lia Says:

    erg vermakelijke conversatie, nou dan ben ik benieuwd wat er na je pintje om de beslissing te vieren hier te lezen valt, ik lees je graag iig, wat je ook schrijft!

    {-β™₯-}

  2. Emma Says:

    Mogen wij meezuipen om het te vieren?

  3. Adelheid Says:

    Ola! Het is hier sowieso altijd al plezant om te lezen!

  4. tijdtussendoor Says:

    Als er te vieren valt, ben ik er graag bij πŸ˜‰

  5. Margo Says:

    Tom moet zich niet met Vandepot zijn zaken bemoeien, vind ik.

  6. SveN Says:

    Ik zou niet luisteren naar Tom, gezien zijn dt-fout in de eerste zin πŸ™‚

  7. zeezicht Says:

    Als ik van Tom was, zou ik maar zwijgen, want zijn blog ligt al minstens een jaar stil. πŸ™‚

  8. de zeggenschap Says:

    Jezelf eerst moed indrinken en dan iets schrijven, het overkomt iedereen wel eens. Het omgekeerde, dat is pas zelfoverschatting.

  9. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    Het pintje is wat uitgelopen.

    @Sven,
    Ik laat de fout staan opdat uw comment zijn zin behoudt. Verscrhikkelijk dom van mij.

    Was getekend

  10. micheleeuw Says:

    Schitterend, zoals steeds.

  11. Patrick Says:

    Als een zachte mens van ergernis cynisch wordt, verandert dan zijn naam?

  12. zapnimf Says:

    Van Tom kregen we wel iedere keer een goeiedag gratis mee.

Geef een reactie

