5-2

100.000 mensen. 100.000 watt lampen. 100.000 kelen. Dat zag ik gisterenavond. Met mijn rug tegen de muur, op driehonderd meter van het stadion. De bovenste rijen toeschouwers kon ik zien, en op het grote scherm volgde ik wat in die kolkende ketel plaatsvond. Na mijn zes blikjes bier opgedronken te hebben klonk het eindsignaal. Nog twee uur heb ik rondgewandeld alvorens de tocht naar mijn berg aan te vatten. Alcohol en motorrijden zijn mijn vrienden. Maar met beiden tegelijk feest ik niet.

Was getekend

Tags:

7 Reacties to “5-2”

  1. den moat Says:

    woar es den tijd da me mee een goe stuk in oens klute van leuve noar gent bolden en sanderendags nie wiste oe da me thuis rokten, alcohol en seat- ibiza woaren onze beste moate, tegelijker tijd.Veural als Seatje int midde van den mort staot .
    ‘T verstand komt mee de joare zegge ze moar kei nuuit nie mier zuu veel leute gat als toens mee oenze beste moate Seat en Alcohol.

    Moar allez ben koentent da ge euw twie moate neu appoart bezoekt.

  2. lia Says:

    heel goed besluit … ik zou na een blikje al niet meer op de fiets hoeven stappen, dat spul stijgt me meteen naar de bol en berg beklimmen is ook leuk vooral je eigen berg want dat brengt je thuis!

    {-♥-}

  3. vandepotgerukte Says:

    Lange,

    Ge zou mij toch beter moete kenne, da geluufde neu toch zelve niet dak twie ure gewacht he.As ge wilt rije en drinke moede vuurtzuipe tot wanier dadde dreidubbel ziet, tons wete dat de middeste de juste es. Mee dubbel zien est altijd gokwerk.

    @Lia,
    Maar onder mijn fiets hangt een motor dus dat klimwerk is geen probleem.

    Was getekend

  4. Annemiek Says:

    Heel goed. Je moet je hersens er in het verkeer, zeker op de motor, goed bij kunnen houden.

  5. micheleeuw Says:

    Hebben ze gewacht tot je drank op was ? Mooi van hen. 😉

  6. Margo Says:

    ’t Verstand komt met de jaren.

  7. zapnimf Says:

    Dienden die twee uur om die zes blikjes te verteren? Of ging je te voet?

Geef een reactie

