Moeten?

Een mens gaat in al zijn simpelheid de dingen eens overlopen. Tom en Vandepotgerukt sluiten een gewapende vrede. Dingen moeten gedaan worden, dus doet men ze. Alhoewel Van De Pot worstelt met het moeten. “Wat zou het?” Denkt hij dan. “Invloedrijk ben ik niet, en tussen dit en vijftig jaar ben ik een hoop rottend vlees met beenderen. De hoer van Babylon spelen voor een paar rijksdaalders is en blijft moeilijk.”

Hij bekijkt de rekeningen en schiet in een lach. “kom over fijftig jaar nog eens terug, en klaag me aan.” schiet hij in een lach.

Was getekend

8 Reacties to “Moeten?”

  1. zapnimf Says:

    En? Merkt mevrouw wat van het conflict? Wat is haar mening?

  2. sneeuwkoningin Says:

    Die alter-ego’s toch…om gek van te worden.En goeie reactie op de rekening!

  3. Margo Says:

    Zolang ge maar overeenkomt, gasten

  4. FrankiePebbles Says:

    Nou ja, een beetje als met poepen is het wel. Meer dan erin zat kan er niet uitkomen. Maar soms heb je dat je denkt… en dat er dan nog… Dat weet Van de Pot.

  5. Deftige Dame Nel Says:

    Ik hoop alleen dat FrankiePebbles een Nederlander is…

  6. micheleeuw Says:

    Moeten is een lelijk woord maar soms moet het echt. 😉

  7. lia Says:

    moeten is dwang maar soms moet een mens gedwongen worden 😉

    {-♥-}

  8. lia Says:

    hahahha Nel ja daar heb ik me ook een keer goed in vergist in dat poepen! priceless was dat!

    {-♥-}

Geef een reactie

