Krantenkoppen

Bij het openen van mijn krant deze morgen, de digitale dan want de krantenjongen veegt hier vierkant zijn kloten aan het Nieuwsblad, wordt de kop: “Elke school telt twintig psychpaten” op mijn nog nuchtere maag geserveerd.

De slechte smaak die in mijn mond rondwaardde van opgedroogd speeksel en de laatst gerookte sigaret werd wranger. Plots waren de dagelijkse besognes niet dringend meer. De crisis veraf. Ik was verontrust.

Was getekend

7 Reacties to “Krantenkoppen”

  1. yab Says:

    Achja, een beetje massahysterie creëren, noem ik dat.

  2. Emma Says:

    Wat heb je hiervan geleerd?
    Eerst ontbijten, dan pas krant lezen.

  3. micheleeuw Says:

    Hoezo het Nieuwsblad komt niet tot bij jou ? Ook niet met enige (lees dagen) vertraging ?
    Je zou voor minder !

  4. de zeggenschap Says:

    Zolang men ze nog kan tellen, is er geen reden tot paniek.

  5. Annemiek Says:

    Ik heb sterk de indruk dat er wel erg kwistig met etiketjes rond gestrooid wordt. Ieder kind zijn eigen therapeut. Ietsje minder mag ook wel.

  6. zapnimf Says:

    Voor je het weet ben je psychopaat!

  7. zeezicht Says:

    Wanneer ontdekken ze de eerste leraar-psychopaat?

Geef een reactie

