Krantenkoppen (2)

De jeugd heeft het zwaar te verduren dezer dagen. De raad van Emma opvolgend had ik mijn maag eerst gewapend met een kop koffie en het gedroogde speeksel netjes van mijn lippen verwijderd alvorens mijn krant open te slaan.

“Vervuiling schaadt IQ van pasgeborenen” werd mij deze keer in het aangezicht gegooid. Het raadsel vanwaar die twintig psychopaten per school zich aandienden was meteen opgelost.

Nu begint het mij te dagen waarom ik twee gisse kinderen heb op mijn door riviertjes en bomen omringde berg.

Was getekend

6 Reacties to “Krantenkoppen (2)”

  1. Heidi Says:

    En wij zitten hier te verrotten in de luchtvervuiling…

  2. Emma Says:

    Braaf.
    Volgende keer broodje erbij.

  3. zeezicht Says:

    Je maakt ons toch nieuwsgierig naar je berg!

  4. de zeggenschap Says:

    Is Mozes daar al geweest?

  5. vandepotgerukte Says:

    @Heidi,
    Waar gij woont valt het toch nog mee.

    @Emma,
    Is genoteerd, of het mij lukt is weer een ander paar mouwen.

    @Zeezicht,
    Nochtans heb ik er al veel over geschreven. Hij ligt tussen de Pyreneeën en Barcelona.

    @De zeggenschap,
    Mozes banjerde rond in Egypte op de Horeb (Sinaï berg). Hier zijn wel al Hannibal, toen hij zijn olifanten uitliet van Carthago naar de Alpen, gepasseerd, Francisco Franco en Hitler hebben hier in deze bergketen nog in een treinwagon zitten keuvelen, Napoleon is hier nog bloemen komen plukken, en nog een paar anderen die mij nu niet meteen te binnen schieten.

    Was getekend

  6. micheleeuw Says:

    Zou echt daaraan liggen of toch aan de opvoeding ?

Geef een reactie

