Mensen kloten

Een april is voor mij een triestige dag. De dag waarop ik eigenlijk iedereen bij zijn kloten zou moeten hebben is alleen weggelegd voor vrouwen en homo’s. Want ik vind dat nogal een vieze bezigheid.

Voor de eventuele homo’s onder U, Voelt U zich alstublieft niet in het kruis getast want het kan mij geen bal schelen wat homo’s hetero’s, lesbi’s, biseksuelen en andere soorten seksgeaarden uitvreten in hun nest of salontafel. Het was gewoon een praktische overdenking.

Was getekend

5 Reacties to “Mensen kloten”

  1. Rutger Says:

    Ik haat een april. We verzetten ons. Ik was van plan om in bed te blijven, helaas niet gelukt. Horror.

  2. micheleeuw Says:

    De traditie is aan het uitsterven of anders lopen we er niet meer in. Ik weet niet welke van de 2 het is, maar de grappen worden zeldzamer.

  3. Margo Says:

    Gelukkig is het alweer 2 april.

  4. zapnimf Says:

    Dat van die homo’s en de vrouwen was uw aprilgrap?

  5. vandepotgerukte Says:

    @Zapnimf,

    Ziet U iets grappig? De drogreden is hier de onderliggende gedachte. Mijn redenering is een vals dilemma. Een voorbeeld:
    Vraag: “Is de kat wit of zwart?”
    Antwoord: “Ze is niet wit.”
    Conclusie van de vraagsteller: “Dan is ze zwart.”

    Vraag: “Is 1 april grappen uit halen?”
    Antwoord: “1 april is mensen bij hun kloten hebben!”
    Conclusie van de vraagsteller: “Dan is het voor homo’s en vrouwen.”

    Het tweede gedeelte van de tekst is mijn gevoel en mening over mijn medemens. Iedereen mag en moet doen wat hij denkt te moeten doen zonder narigheid te veroorzaken.

    Was getekend

Geef een reactie

