Ver-zinnen

De enige zin van bestaan van dit blog is plezier maken. Als hij mij dat niet kan leveren dan krijgt hij een stamp en einde verhaal. Gelukkig, tot hiertoe, zint hij mij wel. Dingen verzinnen is mijn leven. Want wat is verzinnen? Dat zijn ideeën in zinnen gieten, dus ver-zinnen. Als U uw pensioen gaat incasseren dan ver-zilvert U dat. Het werkwoord verzinnen heeft dus totaal geen uitstaans met onzin uit uw duim zuigen, of waar U ook aan zuigt om inspiratie op te doen. Neen, het is het tastbaar bewijs van wat er in onze hoofden ronddwarrelt. Of het ver-zinde al dan waar of niet is daar hoeft U eigenlijk uw kop niet over te breken. De enige zin is dat er plezier aan beleefd wordt.

Was getekend

4 Reacties to “Ver-zinnen”

  1. micheleeuw Says:

    Zoveel is zeker !

  2. Bloem Says:

    Ik volg u volledig 😉

  3. de zeggenschap Says:

    Zit er dan ook niet een klein beetje zin in het zinloze?

  4. Margo Says:

    Ik wil je niet corrigeren maar verzinsels zijn nooit waar, die zijn altijd fictief dus iemand die zich daarover zorgen zou maken verspilt serieus zijnen tijd.
    Ver-zinnen, in zinnen gieten van zelfgevonden bedenksels. Ferm bedenksel meneer vandepot!

Geef een reactie

