Voor wie het mocht interesseren: Ik ga patatten schellen.

Was getekend

5 Reacties to “”

  1. tijdtussendoor Says:

    Zo met een emmertje tussen je knieën voor de schillen?
    Mijn grootvader deed het zo en ik vond het altijd een geweldig zicht;)

  2. Margo Says:

    Ongelooflijk fijn om weten, meneer.

  3. FrankiePebbles Says:

    Aan één sliert? Zo’n spiraal.

  4. treiner Says:

    waw! had je dat niet eerder kunnen vertellen

  5. vandepotgerukte Says:

    @Tijdtussendoor,
    Ja, gezeten op mijn boomstronk.

    @Margo,
    Dat doet mij ongelofelijk veel plezier.

    @FrakiePebbles,
    Nee.

    @Treiner,
    Omdat ze toen nog niet gerooid waren.

    Was getekend

Geef een reactie

