Verloren rijden

Nu alles netjes gerangschikt staat in mijn hersenpan. Er een lege ruimte is om in te dansen, spelen of mijn zin te doen weet ik Godverdomme niet wat ik er met aan moet vangen.

Mijn stalen ros zal ik dan maar van stal halen en verloren rijden. Tom is er niet zo gek op, maar Van De Pot moet uitgelaten worden. Anders wordt hij verschrikkelijk vervelend. En daar heeft niemand iets aan.

Was getekend

3 Reacties to “Verloren rijden”

  1. FrankiePebbles Says:

    Kan men een lege hersenpan eigenlijk ook als bloemenvaas gebruiken? Ik heb me nooit afgevraagd of dat lekt.

  2. georgina Says:

    Herinneringen zitten in een flesje. Dat giet je dan leeg in de hersenpan, vervolgens voor over buigen en erin duiken.

  3. zapnimf Says:

    Je klinkt teven wat verloren gelopen.

Geef een reactie

