Zinnen

De stilte was oorverdovend.
“Mooie zin, maar reeds gebruikt. ruikt naar cliché. Afvoeren.”
God schiep de dag en wij sleepten er ons doorheen.
“Prachtige zin, maar niet van mij. Dimitri Verhulst was mij voor. Verdomme. Afvoeren.”
Het gepeupel vrat worsten en verslond soapseries.
“Mhh, daar kan ik mischien wel iets met aanvangen.”

U ziet, een zin maken is nog niet zo makkelijk.

6 Reacties to “Zinnen”

  1. georgina Says:

    Die zin doet me spontaan denken aan FC De Kampioenen.

  2. Emma Says:

    Ik vind dat laatste voorbeeld eigenlijk wel geweldig. Lekker cynisch.

  3. zapnimf Says:

    ‘Zin maken’ ook niet.

  4. Margo Says:

    God schept de dag en ons moeder de soep. Da’s niet van D.V. en mag je gebruiken van mij.

  5. vandepotgerukte Says:

    @Georgina,
    Dat was mij niet opgevallen! Bedankt.

    @Emma,
    Ha, bedankt. De laatste is van mij.

    @Zapnimf,
    Zin hebben ken ik maar zin maken?

    @Margo,
    Bond zonder naam.

    Was getekend

  6. Bloem Says:

    U doet dat goed!

Geef een reactie

