Lezen en schrijven

“Je kan lezen en schrijven, dus de job is voor jou” zei de groentenboer waar ik ’s weekends een cent ging bijverdienen als 14-jarige. Zelfs hij had toen al gezien dat ik talent had om te schrijven.

Was getekend

Tags:

2 Reacties to “Lezen en schrijven”

  1. micheleeuw Says:

    Er is kunnen schrijven en kunnen schrijven … maar jij kàn schrijven. Hij had 2 keer gelijk.

  2. dP Says:

    Oetche! Ik stel mij vragen over de andere kandidaten. Of waren die er niet?

    Maar wat ik mij nog sterker afvraag? Kan volgens jou iedereen die kan schrijven dan schrijven? Zijn het de kloten van Van de Pot die hun zin deden en uitpakken met een lading zelfzekerheid? Of eerder omgekeerd, een in twijfel trekken van de waarde die bevestigingen geven?

Geef een reactie

