Trouwen is houwen

Nog nooit heb ik kiekjes of filmpjes op dit blog geplaatst. Daar bestaan bewijzen van. Voor één keer ga ik het toch doen en wel omdat ik weemoedig terugdacht aan de dag dat ik trouwde. Mijn publiekmaken van eeuwige liefde voor mijn deerne ging gepaard met een feest dat vergelijkbaar is met deze explosie van muziek en dans.

Was getekend

11 Reacties to “Trouwen is houwen”

  1. Bloem Says:

    En kon je dat dan ook helemaal van voor naar achter meezingen?

  2. tijdtussendoor Says:

    Champagne op de berg vandaag?

  3. vandepotgerukte Says:

    @Bloem
    Ik sprak geen woord Spaans toentertijd. Pret was verzekerd op het feest.

    @Tijdtussendoor,
    Het deed mij denken aan het feest en dat was niet in dit jaargetijde. Gedronken wordt er sowieso elke dag op mijn berg. Elke dag is het feest.

    Was getekend

  4. micheleeuw Says:

    Ook lang moeten oefenen om allemaal zo gelijk te dansen ?

  5. Annemiek Says:

    Wel leuk filmpje uit Bollywood. Leuk gezicht, al die mensen die hetzelfde dansje doen.
    Ik heb ruim 10 jaar in een band gespeeld en als we een nummer als de Macarena of zo speelden deed ook de hele zaal hetzelfde.

  6. Leen Says:

    Spijtig dat ik niet op jullie trouwfeest was, ik zat hier daarnet met mijn koptelefoon aan mee te dansen op deze aanstekelijke muziek! Zou dat ergens te bekomen zijn, die muziek? ‘k Heb binnenkort een feestje 🙂

  7. Bob Says:

    Sorry, maar ik vind dit heel vreselijk. Ik krijg altijd acute jeuk von Bollywood-films en de muziek is ook niet mijn smaak. Ieder zijn meug, zallik maar zegge.

  8. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Ik was voordanser, dus de rest moest mijn strapatsen maar volgen.

    @Annemiek,
    Van uw muzikale talenten was ik niet op de hoogte!

    @Leen,
    Ik heb geen flauw idee van wie of wat het is. Het schijnt uit een film te komen.

    @Bob,
    Krabben jongen. Acute jeuk kan zeer vervelend zijn.

    Was getekend

  9. FrankiePebbles Says:

    Dansen! Een meute aanstellers bij elkaar is ook wel eens een keertje leuk toch!

  10. Uitstekend vrijgezellenfeest spel Says:

    Zonder geluid is het echt zalig

  11. zapnimf Says:

    De link naar dat Nederlands tv-programma (iets met liefde?) telt dan niet mee?

Geef een reactie

