Het leven zoals het is

Het is zeer moeilijk dezer dagen om geen lui varken te zijn. De nakomelingen zijn vanaf vandaag full-time grote-vakantie-gangers, de deerne heeft vrije uren waarin lessenroosters, programma’s en dies meer moeten in orde gemaakt worden en ik zou tussen al dat vrije gewoel geconcentreerd moeten kunnen werken?
Neen dus. Alle ramen staan open, het is tot een stuk in de nacht veel te warm om te kunnen slapen, en mijn erf lijkt wel een speeltuin voor jong en oud.

Door al die drukte en warmte zuip ik te veel en schrijf ik te weinig. Niet te verwonderen. Laat ons hopen dat één of andere buurman een stunt uithaalt en mij inspireert.

Was getekend

4 Reacties to “Het leven zoals het is”

  1. de zeggenschap Says:

    Wat dacht je van een hoogtestage. Even zweven in het rijtje van de engelen.
    Hoed je echter voor verslaving.

  2. Bloem Says:

    Ik help je hopen. Je kan ook genieten van al dat genot? 😉

  3. vandepotgerukte Says:

    @De zeggenschap,
    Ik zit al het ganse jaar hier op mijn berg op hoogtestage.

    @Bloem,
    Ik geniet wel maar dat schrijven is een regelrechte ramp.

    Was getekend

  4. zapnimf Says:

    Straks hou je geen buurmannen meer over!

Geef een reactie

