Terug

Oef, terug. Zo blij was ik dat ik meteen naar een plaatselijke verfwinkel trok en besloot om alles wat voor verf vatbaar was dan ook te schilderen. Alles ligt hier zo ontzettend overhoop dat ik de eerste drie weken geen vragen of verzoeken van mijn deerne kan inwilligen om een of ander uitstapje te maken. Niet dat ik daarvoor vrees want ze kliedert lustig mee, maar je weet maar nooit.

Het onooglijk kleine dorpje verloren in de sierra’s van Navarra was geen lijdensweg, zeker niet. Maar ik kreeg daar geen letter op papier wegens een teveel aan mensen in huis. Dus heb ik me maar elke nacht laveloos gezopen op een dakterrasje kijkend naar de sterren met de rest van de volwassen bewoners.
Een paar bergen opklimmen om dinosauruspootafdrukken te bewonderen behoorden ook tot het pakket te vervullen activiteiten. Ondanks de bergenpracht kon niets mij er van overtuigen dat ik op de mooiste berg ter wereld woon.

Gedurende twee dagen vonden de temperaturen het ook nodig om het kwik naar 42 graden te stuwen, binnenzitten tot acht uur ’s avonds was de boodschap.

In een notedop weet U nu waar ik de afgelopen week heb uitgehangen, morgen meer. Nu ga ik schilderen en nog meer chaos creëren.

Was getekend

7 Reacties to “Terug”

  1. Margo Says:

    Welkom…euh…thuis.

  2. Deftige Dame Marie Says:

    Kon niets je ervan overtuigen dat je op de mooiste berg woont? Ik ben daar ook niet van overtuigd, ik denk namelijk dat ik op de mooiste berg woon want op die van mij groeit lavendel.

  3. vandepotgerukte Says:

    @Margo,
    Dank U wel!

    @Deftige Dame Marie,
    Aan uw ip te zien toefde U toch niet op uw berg toen U deze reactie schreef. Foei! Op een nog mooiere berg wonen en hem verlaten.

    Was getekend

  4. Heidi Says:

    Daarom is het zo stil… veel succes met verven!

  5. Emma Says:

    42 graden. Au.

  6. Deftige Dame Marie Says:

    Bij de les blijven VDP. In onze wie is wie staat duidelijk dat ik een pendelaar ben. Blogleesbehoefte op een lavendelberg, dat is mij nog niet overkomen.
    Maar eigenlijk wou ik je met mijn reactie gewoon op een foutje wijzen: “Niets kon mij ervan overtuigen dat ik op de mooiste berg woon.”…..Dat was waarschijnlijk niet wat je bedoelde.
    Foei! Het IP adres van uw reageerders ontleden.

  7. micheleeuw Says:

    Jij je berg, ik mijn huisje. Zo zijn we alle2 gelukkig en tevreden.

Geef een reactie

