Teken van leven

Na het beëindigen van de schilder-, en timmerwerken vonden we het zodanig welletjes dat we meteen de versgeverfde stulp een paar dagen rust wilden gunnen. De plek waar de Volkswagen Transporter 2500cc, Tdi, 5 versnellingen ons naartoe bracht is zo goed als volledig verstoken van enig modern communicatiemiddel.

Vandaar de stilte. Doch geen paniek. Nog een dag of vijf gun ik mijn berg rust. Dan moet hij weer geloven aan mijn dagelijkse rondjes ijsberen, koken, vloeken en kinderen opvoeden.

Was getekend

4 Reacties to “Teken van leven”

  1. tijdtussendoor Says:

    Blij je te horen…zaterdag vlieg ik langs je berg op weg naar Sevilla 😉

  2. Margo Says:

    Stilte voor de storm, zo zie ik het.

  3. Emma Says:

    Als Mohammed niet naar de berg komt…

  4. micheleeuw Says:

    Het zal voor iedereen een leuk weerzien zijn, vermoed ik.

Geef een reactie

