Topsport

De afgelopen drie weken ben ik amper aan schrijven toegekomen. Sinds twee dagen zit ik terug op mijn berg. Nog niet helemaal alleen. Er loopt hier nog wat familie en vrienden rond. Vanaf maandag is mijn berg terug van mij alleen en daar ben ik niet rouwig om.

Schrijven is als topsport valt mij nu op. Laat een paar weken de touwen vieren en het lichaam protesteert met spierpijnen, krampen en moeilijk op gang te trekken sprintjes. De zinnen komen vierkant op het papier en ze bekken niet lekker. Vanaf maandag wordt een intensief trainingsprogramma ingezet en wee diegene die mij durft te storen bij deze arbeid.

Was getekend

5 Reacties to “Topsport”

  1. Jacko Says:

    Hier steels om het hoekje gluren is toegestaan?

  2. micheleeuw Says:

    Ik heb aan je zitten denken : warm genoeg op je berg ?

  3. vandepotgerukte Says:

    @Jacko,
    Ik heb het over wie mij durft te storen op mijn berg, hier mag je ten allen tijde gluren, kijken reageren.

    @Micheleeuw,
    U denkt aan mij!! Hoe lief. Wat de warmte betreft: Nu mag het toch iets minder na twee maanden hitte.

    Was getekend

  4. Emma Says:

    Ik kijk wel link uit.

  5. zapnimf Says:

    Ik snap helemaal wat je bedoelt.

Geef een reactie

