Haast U!

De bedelaar met het geamputeerde been indachtig, wil ik ook een keer bedelen. Maar U ziet vanhier dat ik mijn onderstel ga kortwieken en op een karton ga zitten op een straathoek. Neen. Daar begin ik niet aan.
Maar hoe kan ik dan bedelen, vroeg ik mij af tot voor een paar stonden.

Ik bezoek vrij veel Nederlandse blogs en merkte op dat sedert gisteren blogland daar in de ban is van Dutchbloggies.
Hoe hilarisch zou het zijn mocht een Belg die in Spanje op een berg toeft de Dutchbloggies binnen rijven? In geval dat U dat voldoende hilarisch vindt en deze blog U iets meer zegt dan een reeds niet meer rokende drol vraag ik U, wat zeg ik, sommeer ik U, neen dat klinkt te hard, bedel ik U om een stem.

Om deze van U voor mij barmhartige daad tot een goed einde te brengen begeeft U zich nu stante pede naar http://www.dutchbloggies.nl/2009/ en meldt U zich aan. Dan kan U mijn blog naar het walhalla der Nederlandstalige blogs tillen. De zooi is onderverdeeld in categoriën. De strijd die ik wil leveren, tot de tanden gewapend met letters en flitsende zinnen, is voor de categorie: Literatuur
blogs van en over schrijvers en/of het schrijven

Haast U!

Was getekend

12 Reacties to “Haast U!”

  1. Deftige Dame Nel Says:

    Een stem voor een stem, mijnheer Vandepot! De dames stemmen u naar de top van de literatuurblogs en U stemt de dames naar de top van de lifestyleblogs. Ieder zijn ding uiteraard, u bent evenveel schrijver als wij stijlvol zijn. Deal?

  2. de zeggenschap Says:

    IJdelheid. Alles is ijdelheid.

  3. Kapitein Nemo Says:

    En de rest is geilheid. Vergeet u toch geilheid niet.

  4. vandepotgerukte Says:

    @Deftige Dame Nel,
    Als ik U met uw schietgeweer in aanslag zie, rijzen de twijfels over uw deftigheid, maar aangezien uw wapen als argument heel overtuigend overkomt rest er mij niets anders dan deze deal te aanvaarden.

    @De zeggenschap,
    En of!

    @Nemo,
    Mijn deerne kan getuigen dat ik nog steeds beschik over een dodelijk korte- en lange termijngeheugen.

    Was getekend

  5. tijdtussendoor Says:

    Ik stuurde mijn e-mailadres om te kunnen nomineren maar ontving nog niets terug…is dat normaal?
    p.s: om al maar te laten horen dat mijn stem zeker voor jou is 😉

  6. vandepotgerukte Says:

    @Tijdtussendoor,
    Met gmail blijkt het niet te werken, als U een andere mail hebt kan U het daar nog altijd een keertje met proberen. Bedankt voor het door U in mij gestelde vertrouwen maar haast U!

    Was getekend

  7. jan Says:

    Dat is allemaal leuk en aardig dat bedelen, maar daar staat wel een tegennominatie tegenover. En ik verdien het, dat weet u.

  8. vandepotgerukte Says:

    @Jan,
    Dat weet ik, daarom kreeg U van mij reeds gisteren een stem bij de categorie: Nieuws & Opinie
    (commentaar op) actualiteiten
    Indien die categorie U om een of andere reden niet bevalt, u vraagt ik draai.

    Was getekend

  9. FrankiePebbles Says:

    U was één van de eersten op mijn linklijst en dat vind ik eer genoeg. Verkiezingen hou ik niet van. Sorry.

  10. Rose Says:

    Aangezien ik de website gebouwd heb, zie ik geen reden meer deze verder te gaan bezoeken. (Dan word ik alleen maar panisch door alle dingetjes die beter hadden gekund. Enzo.)

    Maar ach, mocht ik toch nog een hand over het hart strijken: wie weet. Ik zal de komende dagen eens besteden aan het doorlezen van uw archief.

  11. vandepotgerukte Says:

    @Frankie,
    Zonder verkiezingen zouden we niet eens een stem hebben.

    @Rose,
    Dat wist ik niet. Ik zal mijn mening over de website spuien nadat U een hand over uw hart gestreken heeft, want mocht ik de site goed vinden zou U het kunnen interpreteren als geslijm, mocht ik het verschrikkelijk vinden kan ik die stem wel vergeten.

    Was getekend

  12. Dienstmededeling « Wie schrijft, krijgt kramp in zijn poten Says:

    […] U vooral niet zich te haasten naar Dutch Bloggies. Hier heerst de Belgische wet: stemPLICHT! Laat het U gezegd […]

Geef een reactie

