Bill en zijn Hilarische

Diegenen onder U die zo nu en dan een krantje openslaan of een nieuwsuitzending bekijken zal het zeker niet ontgaan zijn dat Bill zijn eega de duimen heeft moeten leggen in haar poging om machtigste wijf van de wereld te worden. “Van een zwarte dan nog!” zou ze volgens niet officiële bronnen hysterisch uitgeschreeuwd hebben.Die niet officieële bron ben ik.

Weet U, haar enige motivatie om mee te dingen naar het presidentschap was, want nu mogen we wel was schrijven, om in dat witte huis te geraken en wraak te nemen. Ooit zij ze tegen Bill: ” Mijn wraak zal zoet zijn, op televisie heb ik dan wel met mijn plastieken glimlach verklaard dat ik je je escapade met Monica vergeven heb en je altijd zal blijven steunen, maar zelfs de kindertjes in Biafra, die dan nog geen Engels begrijpen, konden van mijn smoel aflezen dat ik stond te liegen zoals Bush met de Irakese kernwapens. Dus Billy, als ik tijdelijke eigenares word van de ovale kamer ontbied ik Dick Cheney, ga ik wijdbeens op de presidenstoel zitten met mijn voeten op de tafel en gebied ik hem mijn pruim af te likken! Daarna mag hij mij bewerken met zijn steigerende voornaam. Dan staan we gelijk wat het elkaar in het zak zetten betreft. Wat vind je van mijn idee?
Daar had Bill eventjes niet van terug. Hij bekeek zijn Hilarische en zag dat ze het meende. Hij kreeg zelfs een beetje schrik, want die eeuwige glimlach vertoonde volgens hem zelfs een beetje psychotische trekjes. Uit vrees voor lijf en leden steunde hij haar dan maar, al was het niet van harte. Nu heeft Bill nog meer schrik, want één of andere zwarte klootzak heeft haar plannen gedwarsboomd. En iemand zal de rekening betalen.

Was getekend

P.S.: Dit artikel ga ik proberen verpatsen aan Jean-Marie Pfaff zijn nieuw tijdschrift! Voor de rubriek: Jean en de Polletiek.

P.P.S: Mocht U al tot het einde van dit vodje geraakt zijn vergeet vooral niet naar Dutch Bloggies te zappen en mijn ijdele, geile persoon naar hogere sferen te stemmen in de categeorie: literatuur.

13 Reacties to “Bill en zijn Hilarische”

  1. Drs. Johan Arendt Happolati Says:

    Zo!
    Het logje was even verdwenen, maar daar is het weer. Beetje aan gesleuteld, zeker?
    Zou Hillary Clinton werkelijk zo’n bitch zijn, Heer Van de Pot? Nu, zij mag best wel een beetje pissig zijn na al wat haar man heeft uitgevreten.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

  2. jack of hearts Says:

    Dat Hil zo’n bitch is, geloof ik direct maar dat Cheney z’n naamgenoot nog steeds omhoog krijgt, vind ik een onwaarschijnlijke kant aan dit verhaal.

  3. Kapitein Nemo Says:

    Ach, ik heb ook altijd problemen met ei en ij. Erg vervelende taal, dat Nederlands.

    Bill, short for William. Dick, short for Richard.
    What’s in a name: http://www.richardhead.com/

    Ik denk dat ik hier maar even kom reaguren, als u het niet erg vindt. Bicat.net zit wat in een dipje (om een berinnengrot een nauwe spleet te noemen)

  4. vandepotgerukte Says:

    @Drs. Johan Arendt Happolati,
    Natuurlijk mag ze dat en nog veel meer. Toch ben ik blij dat ik mij niet in zijn schoeisel hoeft te verplaatsen.

    @Jack of Hearts,
    Als Hilary zegt: Sta! dan zal zelfs Dick niet durven of kunnen weigeren.

    @Kapitein Nemo,
    Wees welgekomen, zet U, de rest zal wel een beetje dichter bij elkaar schuiven om plaats te maken.

    Was getekend

  5. Laurent Says:

    Getverdemme, nu zit ik met dat beeld van Dick Cheney in mijn hoofd.

  6. Drs. Johan Arendt Happolati Says:

    Heer Van de Pot,
    Heb ik iets gemist? Waar blijven die volgende 10 nou?
    Een groet.
    De Drs.

  7. mack Says:

    Daar sta je als argeloze Nederlander toch even niet bij stil. En haar verkiezingsbeloften dan?

  8. karin r. Says:

    zit je hier toch schaamteloos te promoten? 🙂

  9. vandepotgerukte Says:

    @Laurent,
    Hillary in haar lijf.

    @Drs. Johan Arendt Happolati,
    U hebt mail, maar dit wist U inmiddels al.

    @Mack,
    Tsja, Niet alle Amerikanen zijn pummels, daarom is ze niet verkozen.

    @Karin r.
    Schaamte is voor mensen die vinden dat ze iets mispeuterd of fout hebben gedaan. De schaamteperiode ben ik reeds vele jaren voorbij.

    Was getekend

  10. micheleeuw Says:

    Schitterend en waarschijnlijk nog waar ook ! 😆

  11. Kapitein Nemo Says:

    Wie zegt zijn schaamteperiode reeds jaren voorbij te zijn is niet goed op de hoogte van de gênante situaties waarin een mens zich soms tegen wil en dank in kan bevinden. Take it from the expert, there’s always some shame in you left.

  12. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Dank voor het compliment. Enne ik vertel toch altijd de waarheid.

    @Kapitein Nemo,
    Wie zegt dat hij iemand kent zonder hem ooit gezien, gehoord of gesproken te hebben zou zich soms tegen wil en dank kunnen vergissen. Take it from the expert.

    Was getekend

  13. Wenz Says:

    “met zijn steigerende voornaam” -> Dat zijn de rake woordspelingen. Al denk ik persoonlijk dat deze hilarische dame er zo eentje is die haar snode plannen nooit en te nimmer zou uitspreken tegen haar man, maar ze gewoon knalhard waar zou maken om een even opgeblazen tv-spel te beleven als haar man het voorrecht had. Om echt quitte te staan, zeg maar.

Geef een reactie

