Er is nog hoop

Een kerel schrijft een boek. Tot daar niets aan de hand. Het ding wordt gegeerd door verschillende uitgevers en één van hen brengt het ding uit. Nog steeds niet aan de hand. Hij wordt overal gebombardeerd tot revelatie. Nu frons ik de wenkbrauwen en is mijn nieuwsgierigheid gewekt. Knack, Het laatste nieuws, Nederlandse radio en noem maar op schrijven en vertellen lovende zaken over het geschrevene. Mijn aandacht is gewekt.

Het boek kan ik hier niet bemachtigen, via het onvolprezen Internet vraag ik het boek dan maar meteen aan de schrijver van het gewrochtene. En dan val ik achterover. Hij springt, naar ik mij voorstel op zijn fiets, hij heeft iets met fietsen die mens, en racet naar het postkantoor. Aldaar schaft hij zich voldoende zegels en een enveloppe aan en stuurt mij het boek op met het verzoek het correcte bedrag op zijn rekening te storten.

Ik stond paf. De zwaartekracht blijkt voor het ogenblik niet gefaald te hebben, zijn schoenen, persoon noch persoonlijkheid zijn gaan zweven. Hij verkeert nog steeds met beide voeten op moeder aarde.

Of het boek de moeite waard is kan ik U helaas nog niet meedelen. Want in kranten en tijdschriften wordt wel eens meer onzin verkocht. Als de post en het boek niet falen krijgt U van mij ook een lovende kritiek.

Bedankt Ivo.

Was getekend

Tags:

Eén reactie to “Er is nog hoop”

  1. jackomorren Says:

    Symphatiek stuk en ook een hele symphatieke actie van Ivo.

Geef een reactie

