MARIA!!!

Voor diegenen die mij al een tijdje volgen is het geen geheim meer. Er loopt hier op mijn erf een exemplaar van vrouwelijke kunne rond dat mijn hart heeft gestolen. Al vele jaren. Zo nu en dan schrijf ik wel eens iets over haar. Deze morgen maakte ik mijn dagelijks ommetje langs een aantal websites en wat ziet mijn lodderoog: Dat er liefdesbrieven worden gevraagd. Wie beter dan een Van de Pot Gerukte figuur die zijn eigen deerne nog steeds het meest fantastische wijf op aard vindt, kan deze taak tot een goed einde brengen? Juist, ik! Onze liefde klinkt zo hard dat ze verleden jaar zelfs tot in Nederland gehoord werd. Aldaar werd besloten een reportage te maken over onze symbiose. Als U ze wilt zien klikt U op de link hieronder geplakt en bevestigt. Als U de uitzending niet in zijn geheel wil zien gaat U ongeveer naar minuut vijf en aldaar begint de reportage.

De liefdesbrief door mij gewrocht ende geschreven kan U vinden op 1001liefdes. Eigenlijk wilde ik hem hier publiceren, maar bij nader inzien wil ik het spelletje eerlijk spelen en zien wie er de moeite neemt om naar daar te surfen, om de V van Van De Pot Gerukt te zoeken en mijn vodje daadwerkelijk te lezen. Het zal mij benieuwen.

Vergeet ook de Dutch Bloggies niet. Bij literatuur kan U nog altijd mijn url invullen en mij naar ongekende hoogtes katapulteren.

Was getekend.

7 Reacties to “MARIA!!!”

  1. heidi Says:

    Als dat geen liefde is! groetjes!

  2. tijdtussendoor Says:

    Eenvoud als een rode draad… daar kan ik ook zo gelukkig van worden.

  3. jan Says:

    Kijk, zo leer je iemand nog eens kennen.

  4. vandepotgerukte Says:

    @Heidi,
    Ik ben fantastisch!

    @Tijdtussendoor,
    Het goede is, we hoeven er niets voor te doen, het komt vanzelf.

    @Jan,
    Aangenaame kennismaking Jan?

    Was getekend

  5. Kees Versluis Says:

    Ik heb ze gelezen, de brieven van Geert en Geertje.
    Ik vond ze ontroerend en prachtig geschreven.
    Je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt dat ik wel moest kijken.
    En wie vind liefde nou niet inspirerend?

    Kees Versluis

  6. Kees Versluis Says:

    En vervolgens heb ik naar de uitzending van Café de Liefde gekeken.
    Helemaal uitgekeken na de genoemde 5 minuten.
    Steengoed programma met veel wijsheden van wetenschappers die het gedrag van mensen die na 20 jaar nog steeds verliefd zijn verklaren.
    Ton, ik begrijp je gevoel!

    Leve de Liefde.
    Leve de Grote Liefde.

    Kees

  7. vandepotgerukte Says:

    @Kees,
    Ik ben even niet mee. Welke brieven van Geert en Geertje?

    Fijn dat U de uitzending kon smaken. Ik heb een vraagje voor U. Bent U de auteur van De Sympathieke reus?

    Was getekend

Geef een reactie

