Op ’t gemakske een kakske

Vroeg in de morgen, ja ik ben een ochtendmens, zat ik op mijn toiletpot voor mij uit te staren. Ik staar namelijk graag, liefst naar schoon voorbijwandelend vrouwvolk. Maar daar is in mijn badkamer weinig sprake van. Dus met de broek tot op de enkels was het tellen van de miniscule scheurtjes in de voegen van de tegels de boodschap, in afwachting van het afwerken van de grote boodschap.

Nu moet U weten dat mijn badkamer multifuntioneel is. Neen, daarbij hoeft U niet te denken aan moderne snufjes zoals een automatische tampontrekker of aarsreiniger, helemaal niet. Maar een radiootje links van mij met cd-speler. Een paar tijdschriften van verschillende aard, al naargelang de behoefte, en een paar boeken. Een waar paradijs om een tijdje in te vertoeven. Onlangsoverwoog ik er zelfs een klein koelkastje plaatsen, maar een Mars of een snicker zitten verorberen in je eigen strontgeur vind ik toch wel wat ver gaan. Wat ook niet ontbreekt in mijn paradijsje is een vergrootglas, want na het leggen van mijn dagelijkse portie uitwerpselen onderwerp ik die aan een nauwkeurig onderzoek. Meestal zie ik dan nog een klein plastic draadje van een niet goed ontvelde salami, of een oranjekleurig piepklein niet goed verteerd stukje wortel. Dat stemt mij blij. Want zolang mijn stront er gezond uit ziet hangt hij niet aan de knikker.

Dutchbloggies jongens. Ga en stem bij literatuur voor mij! nu!! Terwijl U toch bezig bent ga dan ook eventjes langs 1001liefdes. Bij de V van mijn naam kan U een vodje mijner savoureren.

Was getekend

12 Reacties to “Op ’t gemakske een kakske”

  1. tijdtussendoor Says:

    Dat kan zo’n deugd doen 😉

  2. Margo Says:

    Schitterend!
    (doch niet te lang op de pot blijven zitten als je geen aambeitjes wil, meneer vdp)

  3. Deftige Dame Marie Says:

    In geval de grote blogliteratuurprijs onverwacht aan je neus voorbij zou gaan, kan je nog altijd terugvallen op de strontprijs, die kan je niet meer ontsnappen.

  4. gewebkijk Says:

    ”Een paar tijdschriften van verschillende aard, al naargelang de behoefte”

    hier zou ik nog wel graag iets meer detail over vernemen…

  5. vandepotgerukte Says:

    @Tijdtussendoor,
    Hangt af van de muziek.

    @Margo,
    Voor het ogenblik nog geen last van.

    @Deftige Dame Marie,
    Zijn die dan niet eender??

    @Gwebkijk,
    U beschikt ongetwijfeld over voldoende fantasie om die vraag zelf te beantwoorden.

    Was getekend

  6. gewebkijk Says:

    dat klopt, maar ik wou het ne eens netjes houden… 😉

  7. Simonatoetje Says:

    Ik snap het probleem van die Marsbar niet precies. Ik bedoel wanneer u er een eet terwijl u op de pot zit, gaat er aan de voorkant een bruine substantie in en van de achterkant komt er een bruine substantie uit. Ik zeg: Dan is de cirkel rond.

  8. vandepotgerukte Says:

    @Gewebkijk,
    Impliceert U dan dat er hier soms geen nette dingen verschijnen?!?!

    @Simonatoetje,
    U moet dat eens proefondervindelijk doen. U zal meteen begrijpen waarom ik het niet doe.

    Was getekend

  9. gewebkijk Says:

    nee, dat bedoel ik helemaal niet.
    als u het aan mijn fantasie overlaat daarentegen…

  10. vandepotgerukte Says:

    @Gewebkijk,
    Ik was maar aan het dollen.

    Was getekend

  11. gewebkijk Says:

    ”a dirty mind is a joy ferever”
    geen zorg, ik ben zelf begonnen…

  12. Bloem Says:

    Schoon!!
    U vindt mij onder de letter T. Tantieris was mijn naam ….

Geef een reactie

