1001 liefdes

Toen ik een liefdesbrief schreef voor 1001 liefdes deed ik dat, zoals bijna altijd, in een opwelling. Dat hij in boekvrom zou gepubliceerd worden verwachtte ik niet. En toch, en toch.

Deze morgen schoof de electronische postbode een schrijven onder mijn usb poort. Dank voor uw bijdrage, ze wordt gepubliceerd.

Ik ga niet zeggen dat mijn dag niet meer stuk kan, maar het is een mooie opsteker.

Was getekend

13 Reacties to “1001 liefdes”

  1. tijdtussendoor Says:

    Dikke proficiat!

  2. annava Says:

    Ooh super! Proficiat!

  3. annava Says:

    En ik wou ook nog zeggen dat het volledig terecht is. U schrijft enorm goed!

  4. jackomorren Says:

    Feli, neem er een pint op namens mij!

  5. Margo Says:

    Een weliswaar verdiende pluim in uw gat kan deugd doen.

  6. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    Bedankt.

    Was getekend

  7. Emma Says:

    Ik zei het op Twitter al, hier nog maar eens: gefeliciteerd!
    En dat er maar een mooie roman op mag volgen. šŸ™‚

  8. Alcyon Says:

    Een boek schrijven vind ik al een prestatie op zich; het gepubliceerd krijgen, is zeker ook niet de makkelijkste klus; proficiat dus!

  9. vandepotgerukte Says:

    @Emma,
    Evenals op Twitter: Bedankt!

    @Alcyon,
    Het is geen boek van mij alleen, het zijn 91 liefdesbrieven die gepubliceerd worden van verschillende schrijvers. Een brief is van mij. Bedankt voor de lof.

    Was getekend

  10. Louise Says:

    in andermans brieven lezen is taboe maar veel te nieuwsgeirig ging ik toch zoeken op 1001 Liefdes. Gemakkelijk is anders. Bij de T, bij de L, bij de V natuurlijk, en dan nog jouw sterretje vinden. Het leek wel de tocht naar Betlehem, maar ik heb Maria toch gevonden en kan nu niet anders dan hier een pot met mirre achter te laten: een welgemeend proficiat, knappe tekst.

  11. Adelheid Says:

    Is dat de tekst die je hier onlangs liet lezen? Die is inderdaad prachtig!
    Drink er samen met Maria een glazeke op!

  12. treiner Says:

    proficiat
    op naar de 1002 Haatmails nu!

  13. vandepotgerukte Says:

    @Louise,
    Het is inderdaad een soep om de brieven te vinden. Toch bedankt dat U de moeite nam.

    @Adelheid,
    Zijn al mijn teksten dat dan niet??! Los van alle gekheid, ja het was die tekst. Bedankt.

    @Adelheid,
    Dank, mijn mailbox is daarvoor uiterst geschikt. Materiaal te over.

    Was getekend

Geef een reactie

