Rock and Rollen

De afgelopen dagen schrijf ik me te pletter zonder een woord te zeggen. Mijn medebewoners laten mij volledig met rust. Zelfs mijn zevenjarige dochter is aan het schrijven geslagen. Een peuterboek is in de maak. Zij gaat nog veel verder dan ik. Haar verhaal wordt vervolledigt met beeldmateriaal in de vorm van tekeningen.
“De drie schrijnwerkstertjes” is de titel van haar project.

Ik daarentegen heb nog niet eens een titel. Ondanks een aantal passages die niet meteen geschikt zijn om in te sturen voor een wedstrijdje grappen en grollen ben ik gelukkig. De letters rock and rollen, meer vraag ik niet.

Was getekend

2 Reacties to “Rock and Rollen”

  1. Louise Says:

    inspirerend toch, het voorbeeld van ouders. Het gaat niet om wat je hen vraagt maar om wat je hen toont.
    Ben jij toevallig schrijnwerker? (grapje)

  2. assyma Says:

    dat je zevenjarige dochter een titel als deze verzint, terwijl ik niet eens weet wat een schrijnwerker is, oei sham shame shame

    misschien kunnen jullie samen aan één boek werken, want zij is blijkbaar vol inspiratie en energie

Geef een reactie

