Muren en stilte

De stilte is hier dezer dagen voelbaar. De vier muren die mij omringen zijn mij goedgezind. Stevige muren. Geluiddichte muren. Het enige waarneembare geluid is het krassen van de pen. Een goedkope pen. Het Internetgebruik heb ik aan banden gelegd. de ketens worden een paar keer per dag verbroken bij wijze van luchten.

Er is nog veel werk aan de winkel, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar ik ontwaar de contouren van iets. Ik slik soms, moeizaam, terwijl er niets te slikken valt. Omdat ik schrik heb om op mijn bek te gaan, terwijl er niets is om schrik van te hebben.

Was getekend

2 Reacties to “Muren en stilte”

  1. Irene Says:

    Binnenpretjes? Het siert u!

  2. Emma Says:

    Schrik hebben om op je bek te gaan zorgt ervoor die je je uiterste best doet. Het heeft een functie.

Geef een reactie

