Telenet en Pumba

Handrem aan, rem loslaten. Alweer gestopt. De auto staat 4 graden bergopwaarts. Achterliggers en voorliggers wachten ook met opgerichte neus tot de stoet wagens richting top zich verderzet. Ondanks de verschillende modellen, lengtes, hoogtes en kleuren van deze heilige koeien hebben ze vandaag allemaal een ding gemeen: een aantal koters aan boord.

Het jaarlijkse kinderfestijn in het Olympisch stadion bovenop Montjuich mag niet gemist worden. Weken tevoren weet ik al precies op welke dag dit evenement zal plaatsvinden. Van die taak kwijt dochterlief zich. Aangezien het niet de eerste keer is dat er zodanig op mijn gemoed gewerkt wordt om aanwezig te zijn, weet ik ook perfect het verloop van deze pelgrimstocht naar het Mekka van kinderplezier.

Alsof het een concert betreft staat er midden op het grasveld een enorm podium waarop de plaatselijke televisiesterren van kinderseries hun opwachting zullen maken met bijbehorende wervelende show. Mijn dochter kan haar plezier niet op. Rondom het stadion staan tenten, obstakelparcours en ellenlange rijen.

Dit jaar had ik één iets niet zien aankomen. Er stond verdomme een springkasteel van Pumba met in koeien van letters een reclame voor Telenet. Ik vrees dat hier gisteren bitter weinig contracten zijn afgesloten door Telenet.

Was getekend

Eén reactie to “Telenet en Pumba”

  1. sneeuwkoningin Says:

    Je mag al blij zijn dat het niet de Belgacom luchtballon was die daar stond…en Bumba is een wereldster,da’s geweten…of is’t echt Pumba van The Lion King?

Geef een reactie

