Statistieken en kolommen

Het is afgelopen. Na tien jaar op zelfstandige basis websites aangemaakt te hebben, domeinnamen gehost te hebben, gaan de boeken dicht. Alweer eentje voor de statistieken.

De Spaanse contreien liggen economisch op hun kont, wat zeg ik? Op apegapen! En dat alles na de zomer, dus de hitte is niet de boosdoener voor dat zuurstoftekort.

Gelukkig is voor mijn berg reeds de nodige pecunia richting bank en vorige eigenaar geschoven om mij alvast van een woonstek te verzekeren.

Nu heb ik het gehad. Vanaf volgende week, want papieren en documenten moeten bevestigen dat ik zonder economische activiteit door het leven wandel, wijdt ik mij uitsluitend aan wat mijn hart mij reeds jaren probeert diets te maken . Al verdien ik er geen bal mee. De statistieken van mensen die het niet en wel maken moeten bevestigd worden. Ik hoop dat ik in de goede kolom terechtkom.

Was getekend

3 Reacties to “Statistieken en kolommen”

  1. gewebkijk Says:

    papieren vrijheid als ik dat zo lees… 😉

  2. vandepotgerukte Says:

    Het is eerder beeindigen van papieren. Dop is hier niet even wiedes als in België. Anders zou men mij nog bestempelen als parasiet.

    Was getekend

  3. Stokverkoop Awards « De orde van de douchekapjes Says:

    […] VDP omdat hij eveneens bezitter is van een berg en hij de Brusselmans van blogland is. (Na Menck, maar die kreeg het stokje al) […]

Geef een reactie

