Beslissingen

Wie zou ik vandaag eens laten doodgaan? Of een ongeval laten krijgen? Of verliefd laten worden? Of het groot lot laten winnen?

Beslissingen die ik moet nemen, en waar ik de ganse dag mag over mijmeren, twijfelen, lachen. Ik lijk God wel.

Was getekend

10 Reacties to “Beslissingen”

  1. den moat Says:

    hey, alst veur den pronostiek te winne nes zet mij moar van veure.
    Veur die andere opties moede noar mij nie zien doar komt toch allien moar misere of kleine gaste van, in feite als het goe bekeikt komt ter alliene moar misere van.

    Apropos, veel succes mee euwen wirkloaze toestant.
    Tee een tijdje geduurt moar geit wel kloar gekrege, schuun wijveke, kot afbetaald, twie goeie gastjes en veur de reste mee uw klootjes in de zon een boekje schrijve.A L’hollandaise “prettig voor mekaar zullen we maar zeggen”

    Allez damuzeleute………………..
    tamzak

  2. tijdtussendoor Says:

    Ik wens je veel inspiratie vandaag en het gevoel van God op een berg te mogen zijn is toch zalig…niet?

  3. gewebkijk Says:

    hmm, meer mozes op de berg…
    de vergelijking gaat overigens mank,
    want bij u moet het functioneel zijn, en in werkelijkheid is het
    (beter zo) volkomen willekeurig…

  4. vandepotgerukte Says:

    @Den Moat,

    Moat, ik kenne Sis, en ij wist woar dat de mostaart stont, zudoende.
    Doarbij, get uuk keure gat in Sabadell, dus nie neute. Wat dat de lotto betreft, ge weet moat doar stoade bij mij altijt van veure, en beij nog veel mier dinge. Dus alwere, nie neute. En dat ik het prettig voor elkaar heb? Oak eu in ien koamer steke mee Maria komt er achter een half uure moar iene levent uit, en k’ga ierlijk zijn, ondanks dadde twie meter zijt, weetek nog zu sibuet nie of dak mijn geld op eu zu zette! Dus zu prettig ? krefte en zoage giele doage, alhowel, t’es wel mee liefde. De volgende kier meugde gij mijn tentje opzette mee Maria, we zulle me ne kier zien “Hoe prettig” dat da es.

    Allez damuzeleute en de complemente an eu bende.

    @Tijdtussendoor,
    Bedankt, het zal nodig zijn. Voor het ogenblik twijfel ik aan alles en nog wat. De stap is drastisch.

    @Gewebkijk,
    Functioneel? in welke zin? Mozes werd de berg opgestuurd om daar een paar tabletten te gaan ophalen. Ik zit hier zomaar op mijn berg, ik krijg hier nog geeneens een paar tabletten met tien regeltjes.

    Was getekend

  5. gewebkijk Says:

    functioneel als in; dat u de gebeurtenissen nodig heeft voor uw verhaal.
    en ja, dat is gelijk een aspect van het ”kleine zelfstandige” zijn…
    (niks voor niks) 😉

  6. vandepotgerukte Says:

    @Gewebkijk,
    Ik ben niets meer, zelfstandig noch werknemer. Dat stond in de vorige post te lezen.

    Was getekend

  7. gewebkijk Says:

    om u geheel aan de edele schrijfkunst te kunnen wijden toch..?
    (het is eenzaam aan de top)

  8. de zeggenschap Says:

    Beslissingen, het zijn de krampen van het verstand, mijnheer Vandepot.

  9. Simonatoetje Says:

    Ik heb een mes in mijn sok, die niet alleen heel handig is des nachts wanneer er enge kerels rondsluipen maar ook om knopen door te hakken wanneer ik beslissingen moet nemen.

  10. micheleeuw Says:

    Geniet van je ‘god op de berg’ gevoel en schrijf er maar op los. Alles mag, niets moet. Zalig toch ?

Geef een reactie

