Onbenulligheden

Er blijken mensen op deze aardkloot te bestaan die nieuwsgierig zijn naar dingen die zij van mij niet weten. Dat laten zij blijken door de zogenaamde “stokjes” hier op mijn erg te depositeren. Liefst tweemaal kreeg ik dergelijk brandhout toegeworpen. De ene werd hier achtergelaten door drie dames die nooit hun haar wassen, beweren dat ze deftig zijn maar mij wel op de tweede plaats rangeren. Zij hebben het geluk alsnog tien onbenulligheden mijner aan de weet te komen dankzij Louise, die wel weet hoe iemand zijn ego te strelen.

Goed, tien zaken die U niet van mij wet. Moeilijk, want wie de moeite neemt mijn blog te doorploegen weet zo ongeveer alles van mij.

1. Ik meet 1m86
2. Ik weeg droog aan de haak 84 kg
3. Ik ben geboren in een Volkswagen Kever, geen zever.
4. Ik spreek een beetje Chinees
5. Ik begin normaal mijn zinnen nooit met ik
6. Ik kak altijd met de deur op slot.
7. Ik pies nooit met de deur op slot.
8. Ik kots, naargelang de de urgentie, soms met de deur op slot, soms niet.
9. Ik zou veel meer boeken willen, maar kan dat niet bekostigen.
10. Ik lieg nogal veel.

Was getkend

7 Reacties to “Onbenulligheden”

  1. Deftige Dame Marie Says:

    Natuurlijk wassen we ons haar nooit, we hebben daar personeel voor.

  2. Angela Says:

    Jokkebrok 🙂

  3. Louise Says:

    haha (luid)

  4. vandepotgerukte Says:

    @DDM,
    Volgens mij heeft U punt tien nog beter onder de knie dan ik.

    @Angela,
    Ok, als ik alleen thuis ben doe ik de deur niet op slot bij het kakken.

    @Louise,
    Blij U blij gemaakt te hebben.

    Was getekend

  5. Simonatoetje Says:

    Logischerwijs vraag ik mij dan natuurlijk af wat hiervan dan allemaal waar is, gezien punt 10 natuurlijk.

  6. Laurent Says:

    @Simonatoetje: het enige wat we zeker kunnen weten is dat punt 10 niet onwaar kan zijn, volgens een soort omgekeerde onvolledigheidstelling van Gödel (zo’n vervelend soort wiskundige, die op basis van het flauwe grapje “Deze zin is onwaar” een hele theorie bouwt dat geen enkele theorie volledig waar kan zijn).

  7. Illiveris Says:

    Ik wist niet dat er bij kotserijen een verschillende mate van urgentie bestond… Ik leer hier nog bij ook…

Geef een reactie

