Dienstmededeling

Vanaf heden wordt er gewerkt aan een nieuwe site. Er zijn nog een aantal knopen die met een gedecideerde houw van mijn bijl moeten doorgehakt worden, dat zal op tijd en stond gebeuren.

Eén van die twijfels is onder welke naam. Ik heb namelijk twee sites die actief zijn, zijnde: http://www.tomlievens.be en http://www.vandepotgerukt.be .

Het hele zootje moet nog ontworpen worden dus heb ik nog tijd om te beslissen. Mocht iemand er een mening over hebben, hoor ik ze graag. Niet dat ik er rekening zal mee houden, er staat klaar en duidelijk: hoor ik ze graag.

Was getekend

13 Reacties to “Dienstmededeling”

  1. Louise Says:

    waarom moet het veranderen? Het lijkt de supermarkt wel: net wanneer ik weet waar alles staat, beginnen winkelbedienden die mogelijk niets beters te doen hebben, rekken leeg te maken, alles in karren te proppen om het dan weer op andere rekken te stapelen. Dan sta ik te zoeken en te draaien, hoor ik zuchten, vloeken en naar potten choco vragen. Nee van mij mag je website blijven zoals die is … tenzij het nog veel beter wordt natuurlijk 😉

  2. Laurent Says:

    Dat hangt een beetje van het doel van je sites af.

    De site waarop je jezelf als schrijver propageert zou ik onder je eigen naam publiceren, maar die waarop je lekker vrijblijvend wil webloggen onder Vandepotgerukt.

  3. Stef Flater Says:

    Ik heb geen mening. 😛

  4. Margo Says:

    Ik deel de mening van Laurent: het hangt er maar vanaf wat de bedoeling van je nieuwe blog is.
    Noem hem vooral niet ‘margogogo’ of ‘tussen ons gezegd en gezwegen’, want die bestaat al (nee,ik krijg ze niet flauwer vandaag)

  5. Rose Says:

    Ach ja, een mens wordt meer serieus genomen als-ie onder zijn eigen ‘echte’ naam publiceert. Maar willen we dat wel? 😉 Maar serieus. Ik log ook nog steeds onder een nickname. Bevalt prima, zeker omdat het om mijn weblog gaat. Meer ‘portfolio-achtige’ stukken (foto’s, webdesign, scriptie) zou ik liever op mijnvoorenachternaam.nl willen zetten.

    Ik ben benieuwd hoe het zal worden!

  6. Rose Says:

    Hm. Ik zie in je zijbalk op je huidige weblog een oproep staan om schrijfwerk en dergelijke. Als dat je doel is zou ik zeker tomlievens.be doen, en dan de voorpagina je weblog houden, en enkele ‘extra’ pagina’s waarin wat meer informatie staat over opleiding/werkervaring en een goede contactpagina. Ter aanvulling dus 🙂

  7. vandepotgerukte Says:

    @Louise,
    Ik probeer het beter te maken, alleen omdat U het zo mooi vraagt!

    @Laurent,
    Misschien zet ik op beide hetzelfde, ik ben er nog niet uit. En ikke en serieus zijn dat levert problemen op.

    @Stef Flater,
    Soms is het hebben van geen mening een verademing in deze tijden.

    @Margo,
    Neen, ik ga je naam niet pikken. Mischien maak ik er wel “Hoe zatter hoe platter” van.

    @Rose,
    Met een eigen naam leek het mij ook beter, maar vandepotgerukt vind ik wel een hele mooie. Maar als contact lijkt mijn eigen naam beter.

    Was getekend

  8. Emma Says:

    Vandepotgerukt is inderdaad een vondst. Maar ik denk dat als je op een of andere manier je website professioneel wil inzetten, dan zou ik Vandepotgerukt uitzwaaien en onder je eigen naam verder gaan.
    Ik heb precies hetzelfde gedaan destijds, ben van Zinsueel overgestapt naar Emma Fasol. Klinkt een stuk minder sensueel, maar professioneel gezien is het veel beter en qua manier van bloggen ben ik (ongeveer) dezelfde gebleven.

  9. Emma Says:

    Ow, vreemde zinsconstructie, zie ik nu… Excuus.

  10. Roos Says:

    Gelukkig sluit het één het ander niet uit. Je kunt beide domeinen naar hetzelfde weblog laten verwijzen. Kun je er zelfs voor kiezen om het ene domein naar je weblog te laten verwijzen, en het andere domein naar je CV. Het is maar een ideetje 🙂

  11. tijdtussendoor Says:

    Eigenlijk ben ik al lang benieuwd naar schrijfsels geschreven door Tom 😉

  12. vandepotgerukte Says:

    @Emma,
    Ik ga iets proberen te verzinnen in combinatie. Ik snap wat je bedoelt maar vandepotgerukt laten varen vind ik moeilijk.

    @Roos,
    Iets in die stijl lijkt mij een goede oplossing. Verstandig wicht!

    @Tijdtussendoor,
    Zo chizofreen als de pest is hij, dus veel zal er niet veranderen.

    Was getekend

  13. SveN Says:

    Wat dan ook, ik blijf je vandepotgerukt noemen!

Geef een reactie

